• BIST 90.383
  • Altın 144,813
  • Dolar 3,6117
  • Euro 3,9021
  • İstanbul 8 °C
  • Ankara 8 °C

ANKARA'DA SU KESİNTİSİ

ANKARA'DA SU KESİNTİSİ
Ankara Yenimahalle Cem Ersever Caddesinde buluna ana su şebeke boru hattı patladı. Patlamayla beraber yolda çökme oldu ve çevrede bulunan evlerin zemin katlarını su bastı.

Konu ile ilgili Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih GÖKÇEK konu ile ilgili twitter hesabından:

AFETE MARUZ KALAN AİLELERE GEÇMİŞ OLSUN DİYORUZ...PEŞİNEN İFADE EDEYİM, MAĞDUR OLAN AİLELERİN MADDİ ZARARLARI KESİNLİKLE VE DERHAL GİDERİLECEKTİR...

ALLAH CANA VERMESİN...MALA GELECEK ZARARI ALLAH'IN İZNİYLE TELAFİ EDERİZ...OLAYA ASKİ, FEN İŞLERİ, ÇEVRE, İTFAİYE DAİRE BAŞKANLIKLARIMIZ MÜDAHALE ETTİLER...

MAALESEF O KOTU ALTINDA BODRUM KATLARI ZARAR GÖRDÜ.ŞU SAATE KADAR OLAYI YAKINEN İZLEDİM...CADDEYİ VE BORULARI TOPARLAMAK 1,5 GÜNÜMÜZÜ ALACAK GİBİ...

TALİMAT VERDİM, VATANDAŞIMIZIN MADDİ ZARARLARI ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA İÇİNDE GİDERİLECEK...TÜM ZARAR GÖREN VATANDAŞLARIMA GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM..

AYRICA VATANDAŞLARIMIZIN HASAR GÖREN OTOPARK VE BAHÇELERİ ESKİSİNDEN ÇOK DAHA MÜKEMMEL HALE HEMEN GETİRİLECEK...TEKRAR TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN

ASKİ'den yapılan açıklamada şu şekilde olaydan öötürü su kesintisi yapılaak yerler.

ilçe

Arıza Zamanı

Tahmini Onarım Zamanı

Açıklama


YENİMAHALLE


28.03.2015 19:45


30.03.2015 20:30


YENİMAHALLE CEM ERSEVER CADDESİ ÜZERİNDE BULUNAN 2,2 METRE ÇAPINDAKİ BETON İÇME SUYU BORUSUNDA ARIZA MEYDANA GELMİŞTİR. 

Etkilenen Yerler: DEMET LALE 1,2,3,4,5. CADDE 25 MART MAHALLESİ ÇAMLICA MAHALLESİ DEMETGÜL MAHALLESİ GAYRET MAHALLESİ IŞINLAR MAHALLESİ VARLIK MAHALLESİ GAZİ MAHALLESİ TÜRK TRAKTÖR, TİGEM, AOÇ VE CİVARI


ALTINDAĞ


28.03.2015 19:45


30.03.2015 20:30


YENİMAHALLE CEM ERSEVER CADDESİ ÜZERİNDE BULUNAN 2,2 METRE ÇAPINDAKİ BETON İÇME SUYU BORUSUNDA ARIZA MEYDANA GELMİŞTİR. 

Etkilenen Yerler: ALTINDAĞ İLÇESİNİN TAMAMI


KEÇİÖREN


28.03.2015 19:45


30.03.2015 20:30


YENİMAHALLE CEM ERSEVER CADDESİ ÜZERİNDE BULUNAN 2,2 METRE ÇAPINDAKİ BETON İÇME SUYU BORUSUNDA ARIZA MEYDANA GELMİŞTİR. 

Etkilenen Yerler: BASINEVLER MAHALLESİ KARARGAHTEPE MAHALLESİ KAVACIK SUBAYEVLERİ MAHALLESİ ŞEVKAT MAHALLESİ KAMİLOCAK MAHALLESİ VE CİVARI


ÇANKAYA


28.03.2015 19:45


30.03.2015 20:30


YENİMAHALLE CEM ERSEVER CADDESİ ÜZERİNDE BULUNAN 2,2 METRE ÇAPINDAKİ BETON İÇME SUYU BORUSUNDA ARIZA MEYDANA GELMİŞTİR. 

Etkilenen Yerler: ELLİNCİ YIL MAHALLESİ VE CİVARI


MAMAK


28.03.2015 19:45


30.03.2015 20:30


YENİMAHALLE CEM ERSEVER CADDESİ ÜZERİNDE BULUNAN 2,2 METRE ÇAPINDAKİ BETON İÇME SUYU BORUSUNDA ARIZA MEYDANA GELMİŞTİR. 

Etkilenen Yerler: MAMAK İLÇESİNİN TAMAMI

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Yılbaşı tatili kaç gün olacak?03 Aralık 2015 Perşembe 16:07