• BIST 107.202
  • Altın 145,263
  • Dolar 3,5161
  • Euro 4,1312
  • İstanbul 25 °C
  • Ankara 19 °C

Öğretmenlerimiz Rotasyona NE DİYOR?

Öğretmenlerimiz Rotasyona NE DİYOR?
Öğretmene Rotasyon uygulamasının ayrıntılarının belli olduğu günden bu yana tepkiler çığ gibi büyümeye devam ediyor. Peki konunun birinci derece muhatabı ÖĞRETMENLERİMİZ rotasyon konusunda ne diyor.

Kamu Haber Merkezi’nin sadece bir Rotasyon haberine gelen yorumları hiç değiştirmeden yayınlıyoruz.

ahmet sezer15 Haziran 2015 20:40

isteğimiz dışında SÜRGÜNE gidiyoruz, yazıklar olsun!!!!!!!

cabbar15 Haziran 2015 19:25

meb in rotasyondan vazgeçmesi gerekir

meslekçi.15 Haziran 2015 18:26

Perişan edecekler bizi.60-70 km uzak ilçelere gönderecekler.Günlük 3-4 Saatimiz yollarda geçecek.Bir bayan olarak Çocukları eşi Allaha emanet edip gideceğiz.Ne bulurlarsa yesin içsinler.Bizen hayır yok.Çünki her ilçede meslek lisesi yok bizlerin durumu dahada vahim.Lütfen mutsuzuz .Artık bir çözüm bulun.

ali15 Haziran 2015 15:49

zorunlu rotasyon = zorunlu sürgün

er15 Haziran 2015 14:18

rotasyon bu zor günlerde ak partiye puan kaybettiriyor.

sebnem13 Haziran 2015 15:15

niye durdurulmali hareket etmek istiyoruz yerimizden ama kimildiyamiyoruz

Yanıtla (1) (19)

Acaba siz doğuda birkaç yıl kaldınız mı biz ayrıca uzak ilçelerde de çalıştık eski öğretmenlere saygısızlık yapmayın.siz de o istemediğiniz uygulamayı sonra destekler duruma düşeceksiniz

Ayşegül D.12 Haziran 2015 20:19

Umarım durdurulur.Maduriyet yaşamak istemiyorum.Sürekli kafamı meşgul ediyor.Bu durumdan kim memnun bilemiyorum.

a.a14 Haziran 2015 12:35

Ben memnunum siz gidin ki uzak ilçelerde perişan bekleyenlere de yer açılsın

aynur14 Haziran 2015 22:24

Ama bizler de o uzak dediğiniz ilçelerde çalışıp merkeze geldik.Rotasyon istemiyoruz.

ogün15 Haziran 2015 10:14

Biz de doğuda perişan olduktan sonra geldik siz acaba doğuya gittiniz mi

hatice14 Haziran 2015 23:45

Umarim rotasyon iptal olur.

hasan14 Haziran 2015 17:55

Rotasyonun iptal edilmesini umutla bekliyoruz.

adil seçak12 Haziran 2015 22:40

büyükşehir belediyesi statüsünde olan illerde uygulanmalıdır,bakanın dediği gibi sanki çankaya lisesi parsellenmiş ,ama anadolu da durum öyle değil var olan öğretmenlerde giderse okul çöker zaten zorla gidenden de hizmet beklemesin klmse gittiği yerde özellkile de 20 yılını üstünü doldurmuş öğretmenlerden

seren dogan12 Haziran 2015 20:42

Durdurulmasi bir yana tamamen iptal edilmelidir.

Adaletten yana12 Haziran 2015 20:36

Rotasyon ne yazık ki bazı öğretmen arkadaşların yanılgısıyla özlük haklarının kaybetme pahasına sanki istedikleri okula giriş bileti olarak algılanmaktadır.

Halbuki rotasyonun hangi amaçlarla getirilmeye çalışıldığı çok aşikardır. Hizmet puanı yüksek olan öğretmenler elbette istedikleri okula gidebilirken görece

düşük olanlar evlerine en uzak, en istenmeyen okullara gitmek zorunda kalacaklardır. Elbette bu durum gerçekten çalışan öğretmenlere büyük bir zulüm getirecektir.

madenn12 Haziran 2015 19:40

Rotasyon öğretmenin verimini düşürmekten başka hiçbir şeye yaramayacaktır. Öğretmeni hem maddi hem de manevi olarak çöküntüye uğratacaktir